FANDOM

Гефест IV
Battle of Hephaistos
Битва при Гефесті
Планета

Оригінальна назва:

Hephaistos IV

Місцезнаходження:

Чумацький Шлях
Рукав Персея

Діаметр:

11 890 км

Відсоток суші:

46%

Відсоток гідросфери:

54%

Статус:

знищена планета

Захист планети:

формально Зоряна гвардія ніцшеанських крейсерів

Розумні раси:

Ніцшеанці — 71%
Люди — 17%
Персеїди — 10%

Чисельність населення:

475 мільйонів

Гефест IV (англ. Hephaistos IV) — пустельна планета земного типу в Чумацькому Шляху, заселена переважно ніцшеанцями.

ОписРедагувати

Планета Гефест IV була колись квітучою колонією ніцшеанців і їхнім торговим центром. Гефест IV став відомим, як місце біля якого відбулась перша битви в громадянській війні Співдружності між Зоряною гвардією та ніцшеанським флотом. Не зовсім зрозуміло, чи ніцшеанці якимось чином перенесли або ж створили маленьку чорну діру на Гефесті IV, або ж можливо скористались якимось існуючим природним явищем. Як би там не було та сингулярність виявилася чудовою нагодою для ніцшеанців зібрати величезний бойовий флот та знищити велику кількість крейсерів Зоряної гвардії.

На момент, коли Гефест IV був розірваний гравітаційними силами чорної діри в 9811 році CY населення планети вже було евакуйоване.

Чорна діра Гефеста залишається в зоряній системі, і певний час вона була місцем декількох експериментів, проведених дослідницькою групою Ксінті та екіпажем зорельоту Андромеда, з метою виявлення явищ, пов'язаних з квантовими переходами.